Diensten

Er zijn veel manieren waarop wij kunnen samenwerken:

  • Brainstormen
  • Freelance
  • Project
  • Abonnement
  • Workshop op maat

Ik creëer interieur composities voor trendgevoelige merken, bedrijven en particulieren.

bedrijven

  • Photo- en filmstyling en productie
  • Beurzen en showroomstyling
  • Samenwerkingen
ld_element_aarde_page_hunter_2p_stof-top_zvv_model_11136 kopie
Oillily-N18-sfeer-13-1
Natural Stone_Lightgrey-21_Mood
Emma White model Singlet 5

particulieren

  • Kleur- en interieuradvies

wat klanten zeggen

Organisatietalent en creatief ...
" Christianne is goed op de hoogte van interieur trends en weet dit zeer goed te vertalen naar stylingconcepten voor de retail en fotografie. In mijn Aupingjaren heb ik met veel plezier met Christianne samengewerkt en heb altijd kunnen vertrouwen op haar organisatietalent en creativiteit.

Mirjam Van Coillie, directeur marketing bij Gazelle. B.V.
Een oog voor detail ...
Christianne Stijns is een styliste met een ruime productie ervaring voor vele grote merken zoals Koninklijke Auping, Bedding House, Hunter Douglas, Sabic Europe, Skantrea etc. Zij gaat met een professioneel (styling) oog te werk.

Christianne is erg snel in het vinden van pragmatische oplossingen op locatie door haar jarenlange ervaring. Christianne heeft een oog voor detail! Om altijd van de allerlaatste trends op styling gebied op de hoogte te blijven boekt ze diverse (inter)nationale beurzen. Waaronder elk jaar ook de trendreis met het NII (Nederlands Interieur Instituut), afgelopen jaar was dat de trendreis naar Milaan.

Arnold van den Berg, directie Create Agency
Gaat door tot het meer dan 'af' is ...
“Christianne is een topmens om mee te werken, altijd gezellig. Ze verstaat voor ons de kunst om iets met styling te doen, dat echt niemand anders zo kan, daarmee is zij een belangrijke schakel voor in de presentatie van Bedding House op beurzen en in fotografie,  waar de styling en sfeerbeleving optimaal moeten zijn. 

Daarnaast is er nooit iets te veel gevraagd, ze heeft energie voor 6 en gaat door tot het meer dan ‘af’ is. Met altijd een positieve blik.”

Astrid van Leeuwen, interim manager marketing Bedding House
Previous
Next